Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Specjalista ds. zakupów w Sekcji Aparatury Medycznej

O nas,

Uniwersytecki Szpital Kliniczny (USK) w Opolu rozwija się dynamicznie jako jednostka kliniczna. Rozszerzamy zakres świadczeń medycznych, co daje pole do rozwoju zawodowego w wielu profesjach medycznych i niemedycznych. Zmodernizowaliśmy i doposażyliśmy w nowoczesny sprzęt  nasze miejsca pracy, oddaliśmy do użytku centra badawcze, w których prowadzone są badania kliniczne. To korzyść dla pacjentów, ale także dla chcących rozwijać się naukowo i poszukujących atrakcyjnego miejsca pracy. USK w Opolu w 2021r. został laureatem m. in. Opolskiej Nagrody Jakości oraz uzyskał certyfikat ministra zdrowia potwierdzający spełnienie standardów akredytacyjnych dla leczenia szpitalnego, a w 2024r. zajął II miejsce w ogólnopolskim konkursie „Hipokrates” w kategorii Szpital Roku. Nasza kadra doceniana jest za swoje osiągnięcia nie tylko w kraju, ale i  na arenie międzynarodowej.

Zapraszamy do naszych zespołów! Jesteś zainteresowana/y? Aplikuj!

 

OFERTA PRACY

Specjalista ds. zakupów w Sekcji Aparatury Medycznej  

                 

RODZAJ ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę, pełny etat, stanowisko: specjalista

WYMAGANIA PRACODAWCY:

Poszukujemy osoby o pozytywnym nastawieniu, zaradnej, odpowiedzialnej i zaangażowanej w procesy, odpornej na pracę pod presją czasu, która będzie mogła wykazać się:

  • Wykształceniem wyższym, mile widziane kierunki techniczne, ekonomiczne, logistyczne,
  • Min. 3-letnim doświadczeniem na stanowisku związanym z zakupami lub zaopatrzeniem,
  • Bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office,
  • Wysokimi umiejętnościami pracy w zespole przy wspólnej realizacji celów i zadań,
  • Zdolnościami komunikacyjnymi, w tym precyzyjnym wyrażaniem myśli, przekazywaniem sobie bieżących informacji w ramach zespołu, wyjaśnianiem wszelkich wątpliwości,
  • Zdolnościami negocjacyjnymi oraz umiejętnościami budowania długotrwałych relacji z dostawcami  i partnerami biznesowymi,
  • Bardzo dobrą organizacją pracy, myśleniem analitycznym, dokładnością i dbałością o szczegóły oraz terminowością,

Mile widziane doświadczenie pracy w sektorze publicznym oraz przy przygotowywaniu postępowań przetargowych.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA: 

  1. Obsługę zamówień publicznych, w tym:
  • Przygotowywanie szczegółowych opisów przedmiotów zamówienia, w tym specyfikacji technicznych na zakup sprzętu i aparatury medycznej.
  • Udział w postępowaniach przetargowych: analiza i ocena merytoryczna ofert składanych w postępowaniach przetargowych.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z procesami zakupowymi, zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych.
  • Nadzór nad realizacją dostaw zakupionego sprzętu i aparatury medycznej, w tym weryfikacja zgodności dostarczonych przedmiotów z zamówieniami.
  1. Planowanie inwestycyjne, w tym:
  • Opracowywanie szczegółowych list zakupów do planu inwestycyjnego.
  • Współpraca z kierownikami działów w celu określenia priorytetowych potrzeb zakupowych.
  • Monitorowanie i raportowanie stopnia realizacji planów zakupowych.
  1. Analizę rynku:
  • Bieżące monitorowanie rynku sprzętu i aparatury medycznej oraz zbieranie ofert na zakup części zamiennych, podzespołów i usług serwisowych.
  • Analiza ofert i ocena parametrów technicznych urządzeń w celu dokonania najlepszego wyboru w ramach procesów zakupowych.
  • Analiza rynku i zbieranie ofert na zakup części zamiennych, podzespołów oraz usługi serwisowe.
  • Dokonywanie analiz opłacalności zakupu nowego sprzętu w porównaniu z kosztami utrzymania istniejącego wyposażenia.
  • Śledzenie aktualnych trendów w dziedzinie technologii medycznych w celu dostosowania zakupu do najnowszych i optymalnych rozwiązań.
  1. Analizę sprzętu wyeksploatowanego, w tym:
  • Przygotowywanie analiz dotyczących stanu technicznego sprzętu medycznego.
  • Sporządzanie opinii technicznych dla sprzętu uszkodzonego i wyeksploatowanego.
  • Opracowywanie rekomendacji dotyczących wycofania sprzętu z eksploatacji, kasacji i likwidacji przez sprzedaż środków trwałych.
  • Przygotowanie postępowań przetargowych na sprzedaż środków trwałych (aparatury medycznej)
  • Współpraca z działem inwentaryzacji  w zakresie ewidencji wycofywanego z eksploatacji sprzętu medycznego.

OFERUJEMY:

  • Pracę w skróconym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-14:35  lub 7:25-15:00,
  • Perspektywę nawiązania dłuższej współpracy z jednostką o stabilnym położeniu gospodarczo-finansowym,
  • Szansę wzbogacenia doświadczeń zawodowych oraz rozszerzenia umiejętności praktycznych zgodnie z charakterystyką stanowiska oraz miejsca pracy,
  • Środowisko wysoko wykwalifikowanych specjalistów, uznanych w świecie medyków, ludzi zaangażowanych w procesy,
  • Wdrożenie w strukturę organizacji,
  • Parking pracowniczy,
  • Pracę w szpitalu, który systematycznie rozwija jakość usług oraz standardy Zintegrowanego Systemu Zarządzania – ich potwierdzeniem są liczne nagrody, certyfikaty ISO, certyfikaty akredytacyjne,

  Dodatkowo, naszym pracownikom zaoferować możemy także:

  • Dofinansowanie do dalszego kształcenia, podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat,
  • Premię roczną,
  • Nagrodę jubileuszową,
  • Pakiet socjalny (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowania do wypoczynku dla dzieci, zapomogi losowe, pożyczki mieszkaniowe),
  • Ubezpieczenie grupowe PZU,
  • Kartę MultiSport z dofinansowaniem pracodawcy.

KONTAKT:

Jeśli rozważasz zmianę oraz chęć poszerzenia swych doświadczeń zawodowych w dynamicznym środowisku, jakie tworzy nasz szpital to serdecznie zapraszamy do złożenia swej aplikacji (CV wraz z listem motywacyjnym) na adres e-mail:

Pytania kierować można pod nr tel.:  (77) 45 20 133, (77) 45 20 125.  Zapraszamy do nawiązania współpracy!

Link do pobrania oferty: PDFOgłoszenie pn. Specjalista ds. zakupów w Sekcji Aparatury Medycznej.pdf (818,18KB)

Informujemy, że w związku z prowadzoną rekrutacją będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo w "Klauzuli informacyjnej dla kandydatów do pracy" dostępnej na naszej stronie internetowej http://www.usk.opole.pl w zakładce RODO: : RODO/GDPR - Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu (usk.opole.pl)