Specjalista ds. zakupów w Sekcji Aparatury Medycznej
O nas,
Uniwersytecki Szpital Kliniczny (USK) w Opolu rozwija się dynamicznie jako jednostka kliniczna. Rozszerzamy zakres świadczeń medycznych, co daje pole do rozwoju zawodowego w wielu profesjach medycznych i niemedycznych. Zmodernizowaliśmy i doposażyliśmy w nowoczesny sprzęt nasze miejsca pracy, oddaliśmy do użytku centra badawcze, w których prowadzone są badania kliniczne. To korzyść dla pacjentów, ale także dla chcących rozwijać się naukowo i poszukujących atrakcyjnego miejsca pracy. USK w Opolu w 2021r. został laureatem m. in. Opolskiej Nagrody Jakości oraz uzyskał certyfikat ministra zdrowia potwierdzający spełnienie standardów akredytacyjnych dla leczenia szpitalnego, a w 2024r. zajął II miejsce w ogólnopolskim konkursie „Hipokrates” w kategorii Szpital Roku. Nasza kadra doceniana jest za swoje osiągnięcia nie tylko w kraju, ale i na arenie międzynarodowej.
Zapraszamy do naszych zespołów! Jesteś zainteresowana/y? Aplikuj!
OFERTA PRACY
Specjalista ds. zakupów w Sekcji Aparatury Medycznej
RODZAJ ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę, pełny etat, stanowisko: specjalista
WYMAGANIA PRACODAWCY:
Poszukujemy osoby o pozytywnym nastawieniu, zaradnej, odpowiedzialnej i zaangażowanej w procesy, odpornej na pracę pod presją czasu, która będzie mogła wykazać się:
- Wykształceniem wyższym, mile widziane kierunki techniczne, ekonomiczne, logistyczne,
- Min. 3-letnim doświadczeniem na stanowisku związanym z zakupami lub zaopatrzeniem,
- Bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office,
- Wysokimi umiejętnościami pracy w zespole przy wspólnej realizacji celów i zadań,
- Zdolnościami komunikacyjnymi, w tym precyzyjnym wyrażaniem myśli, przekazywaniem sobie bieżących informacji w ramach zespołu, wyjaśnianiem wszelkich wątpliwości,
- Zdolnościami negocjacyjnymi oraz umiejętnościami budowania długotrwałych relacji z dostawcami i partnerami biznesowymi,
- Bardzo dobrą organizacją pracy, myśleniem analitycznym, dokładnością i dbałością o szczegóły oraz terminowością,
Mile widziane doświadczenie pracy w sektorze publicznym oraz przy przygotowywaniu postępowań przetargowych.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA:
- Obsługę zamówień publicznych, w tym:
- Przygotowywanie szczegółowych opisów przedmiotów zamówienia, w tym specyfikacji technicznych na zakup sprzętu i aparatury medycznej.
- Udział w postępowaniach przetargowych: analiza i ocena merytoryczna ofert składanych w postępowaniach przetargowych.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z procesami zakupowymi, zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych.
- Nadzór nad realizacją dostaw zakupionego sprzętu i aparatury medycznej, w tym weryfikacja zgodności dostarczonych przedmiotów z zamówieniami.
- Planowanie inwestycyjne, w tym:
- Opracowywanie szczegółowych list zakupów do planu inwestycyjnego.
- Współpraca z kierownikami działów w celu określenia priorytetowych potrzeb zakupowych.
- Monitorowanie i raportowanie stopnia realizacji planów zakupowych.
- Analizę rynku:
- Bieżące monitorowanie rynku sprzętu i aparatury medycznej oraz zbieranie ofert na zakup części zamiennych, podzespołów i usług serwisowych.
- Analiza ofert i ocena parametrów technicznych urządzeń w celu dokonania najlepszego wyboru w ramach procesów zakupowych.
- Analiza rynku i zbieranie ofert na zakup części zamiennych, podzespołów oraz usługi serwisowe.
- Dokonywanie analiz opłacalności zakupu nowego sprzętu w porównaniu z kosztami utrzymania istniejącego wyposażenia.
- Śledzenie aktualnych trendów w dziedzinie technologii medycznych w celu dostosowania zakupu do najnowszych i optymalnych rozwiązań.
- Analizę sprzętu wyeksploatowanego, w tym:
- Przygotowywanie analiz dotyczących stanu technicznego sprzętu medycznego.
- Sporządzanie opinii technicznych dla sprzętu uszkodzonego i wyeksploatowanego.
- Opracowywanie rekomendacji dotyczących wycofania sprzętu z eksploatacji, kasacji i likwidacji przez sprzedaż środków trwałych.
- Przygotowanie postępowań przetargowych na sprzedaż środków trwałych (aparatury medycznej)
- Współpraca z działem inwentaryzacji w zakresie ewidencji wycofywanego z eksploatacji sprzętu medycznego.
OFERUJEMY:
- Pracę w skróconym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-14:35 lub 7:25-15:00,
- Perspektywę nawiązania dłuższej współpracy z jednostką o stabilnym położeniu gospodarczo-finansowym,
- Szansę wzbogacenia doświadczeń zawodowych oraz rozszerzenia umiejętności praktycznych zgodnie z charakterystyką stanowiska oraz miejsca pracy,
- Środowisko wysoko wykwalifikowanych specjalistów, uznanych w świecie medyków, ludzi zaangażowanych w procesy,
- Wdrożenie w strukturę organizacji,
- Parking pracowniczy,
- Pracę w szpitalu, który systematycznie rozwija jakość usług oraz standardy Zintegrowanego Systemu Zarządzania – ich potwierdzeniem są liczne nagrody, certyfikaty ISO, certyfikaty akredytacyjne,
Dodatkowo, naszym pracownikom zaoferować możemy także:
- Dofinansowanie do dalszego kształcenia, podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat,
- Premię roczną,
- Nagrodę jubileuszową,
- Pakiet socjalny (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowania do wypoczynku dla dzieci, zapomogi losowe, pożyczki mieszkaniowe),
- Ubezpieczenie grupowe PZU,
- Kartę MultiSport z dofinansowaniem pracodawcy.
KONTAKT:
Jeśli rozważasz zmianę oraz chęć poszerzenia swych doświadczeń zawodowych w dynamicznym środowisku, jakie tworzy nasz szpital to serdecznie zapraszamy do złożenia swej aplikacji (CV wraz z listem motywacyjnym) na adres e-mail:
Pytania kierować można pod nr tel.: (77) 45 20 133, (77) 45 20 125. Zapraszamy do nawiązania współpracy!
Link do pobrania oferty: Ogłoszenie pn. Specjalista ds. zakupów w Sekcji Aparatury Medycznej.pdf (818,18KB)
Informujemy, że w związku z prowadzoną rekrutacją będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo w "Klauzuli informacyjnej dla kandydatów do pracy" dostępnej na naszej stronie internetowej http://www.usk.opole.pl w zakładce RODO: : RODO/GDPR - Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu (usk.opole.pl)