Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Młodszy inspektor/specjalista w Sekcji ds. Aparatury Medycznej

Strona archiwalna

 

O nas,

Uniwersytecki Szpital Kliniczny (USK) w Opolu rozwija się dynamicznie jako jednostka kliniczna. Rozszerzamy zakres świadczeń medycznych, co daje pole do rozwoju zawodowego w wielu profesjach medycznych i niemedycznych. Na modernizacje i doposażenie w nowoczesny sprzęt w ostatnich latach pozyskaliśmy 150 mln zł., oddaliśmy do użytku centra badawcze, w których prowadzone są badania kliniczne. To korzyść dla pacjentów, ale także dla chcących rozwijać się naukowo i poszukujących atrakcyjnego miejsca pracy. USK w Opolu w 2021r. został laureatem m. in. Opolskiej Nagrody Jakości oraz uzyskał certyfikat ministra zdrowia potwierdzający spełnienie standardów akredytacyjnych dla leczenia szpitalnego. Nasz szpital tworzy kadra doceniana za swe osiągnięcia również na arenie międzynarodowej. Zapraszamy do naszych zespołów! Jesteś zainteresowana/y? Aplikuj!

 

STANOWISKO:  Młodszy inspektor/specjalista w Sekcji ds. Aparatury Medycznej                           

RODZAJ ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę

WYMAGANIA PRACODAWCY:

Poszukujemy osoby zaradnej, samodzielnej, odpowiedzialnej i zaangażowanej w procesy, odpornej na pracę pod presją czasu, która będzie mogła wykazać się:

  • Wykształceniem średnim lub wyższym, preferowany kierunek techniczny
  • Dobrą znajomością pakiet MS Office,
  • Komunikatywnością i kulturą osobistą,
  • Wysoką organizacją pracy własnej oraz umiejętnością współpracy w zespole,
  • Dbałością o szczegóły, rzetelnością i terminowością,

Mile widziane jest doświadczenie w przygotowywaniu postępowań w oparciu o Prawo zamówień publicznych.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA:

  • Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej sprzętu medycznego i laboratoryjnego,
  • Obsługa zgłoszeń awarii i usterek w systemie szpitalnym HelpDesk,
  • Prowadzenie i kompletowanie korespondencji w zakresie sekcji aparatury medycznej,
  • Przygotowywanie wniosków i postępowań przetargowych (opisu przedmiotu zamówienia, ocena merytoryczna ofert) na usługi serwisowe aparatury medycznej, na zakup sprzętu i aparatury medycznej,
  • Nadzór nad realizacją umów serwisowych,
  • Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykorzystania aparatury medycznej,
  • Kontakt z firmami zewnętrznymi serwisującymi sprzęt i aparaturę medyczną, uzgadnianie terminów przyjazdu z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe i personelem medycznym szpitala,
  • Bieżące wprowadzanie kosztów wykonanych usług serwisowych - napraw oraz umów serwisowych na przeglądy do systemu zarządzania aparaturą medyczną,
  • Bieżąca analiza kosztów utrzymania sprzętu medycznego pod kątem opłacalności dalszej eksploatacji na podstawie zgłaszanych usterek oraz wykonanych napraw,
  • Badanie rynku usług medycznych oferowanych przez firmy zewnętrzne, w tym zbieranie ofert na naprawy sprzętu medycznego oraz zakup części/podzespołów w celu wyboru najkorzystniejszej oferty,
  • Monitorowanie terminów wykonywania przeglądów okresowych aparatury medycznej znajdującej się w okresie gwarancji,
  • Monitorowanie urządzeń wychodzących z okresu gwarancyjnego pod kątem przygotowania postępowania przetargowego (zbierania i analiza ofert wraz z zakresem czynności i wymianą części wchodzących w skład przeglądu zgodnie z wymaganiami producenta)
  • Rejestrowanie i monitorowanie sprzętu wysłanego do naprawy i odsyłanego po naprawach,
  • Rozeznanie rynku w zakresie nowych urządzeń, przygotowanie i weryfikacja opisów przedmiotu zamówienia dla nowego sprzętu i aparatury medycznej,

OFERUJEMY:

  • Pracę w skróconym wymiarze czasu pracy, tj. 7:35 od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:25-15:00,
  • Perspektywę nawiązania dłuższej współpracy z jednostką o stabilnym położeniu gospodarczo-finansowym,
  • Szansę wzbogacenia doświadczeń zawodowych oraz rozszerzenia umiejętności praktycznych zgodnie z charakterystyką stanowiska oraz miejsca pracy,
  • Środowisko wysoko wykwalifikowanych specjalistów, uznanych w świecie medyków, ludzi zaangażowanych w procesy,
  • Wdrożenie w strukturę organizacji,
  • Parking pracowniczy,
  • Pracę w szpitalu, który systematycznie rozszerza standardy organizacyjne i Zintegrowanego Systemu Zarządzania – ich potwierdzeniem są liczne nagrody, certyfikaty ISO, certyfikaty akredytacyjne,

  Dodatkowo, naszym pracownikom zaoferować możemy także:

  • Dofinansowanie do dalszego kształcenia, podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat,
  • Premię roczną,
  • Nagrodę jubileuszową,
  • Pakiet socjalny (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowania do wypoczynku dla dzieci, zapomogi losowe, pożyczki mieszkaniowe),
  • Grupowe ubezpieczenie PZU,
  • Kartę MultiSport z dofinansowaniem pracodawcy.

KONTAKT:

Jeśli rozważasz zmianę oraz chęć poszerzenia swych doświadczeń zawodowych w dynamicznym środowisku, jakie tworzy nasz szpital to serdecznie zapraszamy do złożenia swej aplikacji (CV) na adres e-mail:

Pytania kierować można pod nr tel.:  (77) 45 20 133, (77) 45 20 125. Zapraszamy do nawiązania współpracy!

Informujemy, że w związku z prowadzoną rekrutacją będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo w "Klauzuli informacyjnej dla kandydatów do pracy" dostępnej na naszej stronie internetowej http://www.usk.opole.pl w zakładce RODO: : RODO/GDPR - Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu (usk.opole.pl)